Het verhaal van Christel van der Stouw

In de serie ‘het verhaal van…’ delen we het verhaal van een Happy Worker uit de Axxent Groep. Het zijn de verhalen van onze mensen die ons inspireren om iedere dag weer de juiste match te vinden tussen persoon en werk. In deze blog delen we het verhaal van stafmedewerker Christel, marketeer van de Axxent Groep.

Kiezen voor een marketeer

De Axxent Groep heeft sinds een aantal maanden een marketeer in dienst. Een nieuwe stap in verdere professionalisering. Iemand die dedicated bouwt aan de merken van de Axxent Groep. In februari is Christel gestart.

“We hadden drie sollicitatiegesprekken gevoerd en waren al snel eensgezind over de keuze voor Christel! Het enthousiasme spatte er vanaf en inhoudelijk waren we ook snel overtuigd van haar kunnen. Wij schatten haar in als een proactieve medewerker die collega’s en externen kan enthousiasmeren op het gebied van marketing”, aldus directie Cees Noorderijk en Wouter van Asselt.

Christel over haar start bij de Axxent Groep

“De eerste periode bestond uit veel leren over de voor mij nieuwe branche en in kaart brengen wat er al was opgebouwd. De Axxent Groep heeft mooie merken waar samen met externe bureaus en interne collega’s hard aan gewerkt is. Omdat de marketingfunctie intern nog niet bestond deed iedereen een beetje. Voor mij een mooie opdracht om dit te centraliseren en de merken naar een volgende niveau te tillen. Vanaf de start werk ik met plezier aan deze klus. De sfeer bij Axxent is open, collegiaal, gemoedelijk en ambitieus.

Wat voor Christel het werk leuk maakt

Afwisseling en uitdaging zijn belangrijke elementen in mijn werk. Ook vind ik het belangrijk dat mijn werk betekenisvol is. Ik werk een dag in de week als zzp’er en vier dagen in loondienst van de Axxent Groep. Ik zie dit als mijn grote project. Op deze dagen werk ik aan drie merken: Axxent Groep, Axxent en DutchDays. Elk merk bedient meerdere doelgroepen. Bouwen aan deze merken blijft elke dag boeiend. Het is een kwestie van een lange adem en tussentijds successen vieren

Lees ook

Dit is waarom je kiest voor een uitzendbureau met een SNA-keurmerk
Dit is waarom je kiest voor een uitzendbureau met een SNA-keurmerk

Vanwege de inleners- en keten aansprakelijkheid is het voor bedrijven verstandig te kiezen voor een uitzendbureau dat gecertificeerd is volgens de nationale NEN 4400 norm.

Goed nieuws: DutchDays heeft deze norm opnieuw behaald door een positieve toetsing van Stichting Normering Arbeid

Werkgevers: dit is het geheim van tevreden werknemers
Werkgevers: dit is het geheim van tevreden werknemers

Elk bedrijf is gebaat bij medewerkers die goed in hun vel zitten. DutchDays heeft de manier gevonden om vacatures succesvol in te kunnen vullen: kandidaten een goede balans in werk en leven bieden.

Dutch Days aanwezig bij Haringparty 2019!
Dutch Days aanwezig bij Haringparty 2019!

Donderdagavond 13 juni was het dan zover! De 13e editie van de Haringparty in Harderwijk. Wij waren er voor het 4e keer bij en delen graag onze ervaringen. Lees snel verder.