Het waren bijna 8 geweldige jaren met Martin Visser!
Het waren bijna 8 geweldige jaren met Martin Visser! 🎉
Martin is een man die je voor allerlei klussen enthousiast maken kan! Deze week zwaaiden we hem uit bij Axxent omdat hij nu definitief aan de slag gaat bij Gemeente Ermelo.
Het is voor ons als uitzender mooi als je ziet dat een werknemer een fijne werkplek heeft en met plezier naar werk gaat. Missie voltooid! 💛
We wensen deze Happy Worker daarom heel veel blijvend werkgeluk in deze nieuwe fase 👋

Lees ook
Vanwege de inleners- en keten aansprakelijkheid is het voor bedrijven verstandig te kiezen voor een uitzendbureau dat gecertificeerd is volgens de nationale NEN 4400-1 norm.
Na een mooie stage in 20/21 zien we David vanaf half augustus terug bij Axxent in de rol van Junior Accountmanager.
Woensdag 22 juni en vrijdag 24 juni waren wij als partner van de Inclusief Groep aanwezig bij de open huis dagen in Ermelo en Nunspeet. Happy Workers creëren is ons uitgangspunt, ook als dat wat meer inzet vanuit onze kant vraagt. We kijken terug op twee mooie dagen.