Het waren bijna 8 geweldige jaren met Martin Visser!
Het waren bijna 8 geweldige jaren met Martin Visser! 🎉
Martin is een man die je voor allerlei klussen enthousiast maken kan! Deze week zwaaiden we hem uit bij Axxent omdat hij nu definitief aan de slag gaat bij Gemeente Ermelo.
Het is voor ons als uitzender mooi als je ziet dat een werknemer een fijne werkplek heeft en met plezier naar werk gaat. Missie voltooid! 💛
We wensen deze Happy Worker daarom heel veel blijvend werkgeluk in deze nieuwe fase 👋

Lees ook
Gewoon een leuke klus, op een geweldige plek. Het geeft voldoening om de juiste mensen en bedrijven met elkaar te verbinden.
Begin juni is Martijn Iesberts gestart bij de Axxent Groep. Martijn gaat aan de slag als accountmanager voor de vestiging Bunschoten-Spakenburg.
Direct vanaf de eerste werkdag proberen wij er alles aan te doen om Martijn zo snel en goed mogelijk thuis te laten raken in de het bedrijf, de werkzaamheden en de branche. We vroegen Martijn naar zijn ervaring over de eerste twee weken na zijn start.
Met ingang van het nieuwe seizoen zijn Axxent Groep en Huisvesting.nl de nieuwe hoofdsponsoren van VV Elspeet. Directeuren Wouter van Asselt en Cees Noorderijk tekenden in de maand april een driejarige overeenkomst. “Wullie viendn het prachtig dat wullie kunn biedragn an ut geluk deur een bietje sponsoring,”